sobota, 24 marca 2012

Top 10: Ulubieni bohaterowie filmów i seriali

 Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.




Dziś przyszła pora na... Dziesięciu ulubionych bohaterów filmów i seriali!

Pozwolę sobie na złamanie reguły, bo nie jestem wielką fanką seriali... W tym przypadku będzie Top 5, a filmy pozostaną w tradycyjnej 10 :)
Filmy:
1.Gandalf the Grey

2. Mr. Blonde (Reservoir Dogs)

3. Vincent Vega (Pulp Fiction)

4. Qui Gon Jin

5. Jack Sparrow

6. Cleric John Preston (Equilibrium)

7. Tyler Durden  (Fight Club)



8. Saladin (Arn The Templar)

9. Bohun

10. Achilles

Seriale:
1. Dr Cal Lightman

2. Wiedźmin

3. Prior Philip (Pillars of the Earth)

4. Jack Jackson (Pillars of the Earth)

5. Ferdynand Kiepski :D












14 komentarzy:

  1. Z większością się zgodzę, ale... Kiepski? No nie mogę xDDD
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe dzieciństwo oglądałam Kiepskich, nie mogłam go pominąć :D

      Usuń
  2. Oooo, mój kochany Szparow XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Z serialami i filmami jestem baaardzo do tyłu, ale Twój ranking uważam za ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. z niektórymi sie zgadzam, z niektórymi nie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten ostatni gość to jak na mnie kiepski wybór :P
    A sparrow? Ależ oczywiuście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, nie wierzę! Preston!!! Kocham go *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokrywają nam się gusta w punktach 1, 4, 5 i potem w drugim 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym wypadku nie mam zbyt dużo do powiedzenia. Nie moje klimaty. :) Ale Gandalf sympatyczny. :) Bardzo lubię aktora, który go gra. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawie w każdej top 1o jest Jack Sparrow i jak najbardziej się pod nim podpisuje. A i jeszcze Achilles- kocham go!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe zestawienie. Ja osobiście tylko oglądam ,,Magię kłamstwa''.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie dobrane postacie;) Również bardzo lubię Jacka z tego serialu Filary Ziemi.;)

    OdpowiedzUsuń