środa, 9 stycznia 2013

Stos styczniowo-lutowy

Może nie jest spektakularnie, ale wyciągam na wierzch to, co w te dwa miesiące myślę, że zdołam przełknąć mimo obowiązków. Od góry:
Andrzej Pilipiuk "Oko jelenia I Droga do Nidaros" - zakup własny wieki temu, dziś prawdopodobnie przebrnę i postaram się niebawem napisać recenzję.

Jarosław Grzędowicz "Pan Lodowego Ogrodu tom 4" - zakup własny, absolutnie ubóstwiam i czyta się jak dotąd wspaniale. Jeszcze się na tym panu nie zawiodłam :)

Veronica Roth "Zbuntowana" - tom drugi dystopijnej opowieści, która często określana jest jako gorsza kopia "Igrzysk śmierci". Młodzieżówka, zresztą tytuł mówi sam za siebie... Egzemplarz od Gildii

Licia Troisi "Królestwa Nashiry : Marzenie Talithy" - egzemplarz od Gildii, ostatnio czytałam Troisi dwa lata temu i wcale nie było źle, jeśli mówimy o poziomie czytadła. Również jest to pierwsza część serii.

Anna Głomb "Śmierciowisko" - egzemplarz od Gildii, zaciekawił mnie opis i pozytywne opinie. Zobaczymy.

Julita Grodek "Ram Dass I Król Zachodnich Smoków" - egzemplarz od Gildii. Przechodząc obok tej książki w księgarni zastanawiałam się nad kupnem z uwagi na dość interesujący opis, a trafiło się szczęśliwie, że płacić nie musiałam.Wielka niewiadoma, ale mam spore nadzieje, jeśli o tę pozycję chodzi.



5 komentarzy:

  1. Świetne książki :) PLO 4 również posiadam, ale nie zabrałam się jeszcze za czytanie bo tak trochę mi się zatarł w pamięci ten trzeci tom i nie wiem czy go sobie przypominać. Trochę szkoda mi czasu bo porwałam się na różne wyzwania czytelnicze i najpierw je chcę wypełnić. W każdym razie życzę udanej lektury i czekam na twoje wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrażenia prawie na pewno będą pozytywne. Im dalej w las z lekturą tomu 4, tym coraz bardziej się przekonuję, jak dobrze jest znać Grzędowicza i móc mieć styczność z taką książką - odrywa od rzeczywistości w stu procentach :)

      Usuń
  2. Strasznie mi się spodobały te pozycje od Gildii ciekawa jestem Twoich recenzji. Będę wypatrywać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo smakowitych kąsków :) Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń