czwartek, 19 kwietnia 2012

Stos Forgotten Realms i zapowiedź


Oto mój skromny plan czytelniczy na najbliższy czas. Rzadko zdarza mi się wstawiać stosy, bo kupuję książki nieregularnie, a jeszcze mniejsza regularność jest w doborze kolejności czytania... Teraz jednak wyklarował się plan i recenzowane będą po kolei od dołu książki na obrazku, czyli księgi I-III Wojny Pajęczej Królowej Salvatore'a, po czym powrócę do Drizzta. Tego już nie widać na zdjęciu, natomiast dwie książki wyżej, to księgi IV i V Legendy Drizzta. Może autor nie jest uwielbiany, ale jak dla mnie świat Forgotten Realms ma swoją specyficzną atmosferę i choćby tylko z tego względu lubię osadzone w tym uniwersum pozycje. Książki wyżej są dawnymi prezentami, a dwie pierwsze od dołu to efekt wymiany na lubimyczytać.pl Tak więc rozpocznie się przygoda w Podmroku, oraz wyprawy z mrocznym elfem, drowem :)

Natomiast kolejna recenzja pojawi się w tym tygodniu lub na początku następnego i będą to "Amerykańscy bogowie" Neila Gaimana, w wersji autorskiej. Dość ciężki orzech do zgryzienia, bardzo wyjątkowa i jeszcze bardziej specyficzna książka, no ale to Gaiman w swoim żywiole... Będę zniechęcać osoby preferujące zdrowie psychiczne i normalność :))

A na koniec akcent muzyczny: 

7 komentarzy:

  1. Ładny stosik. Nie słyszałam ot tych książkach, ale ciekawie wyglądają.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosik niezły. Wszystkie pozycje są mi obce, więc się nie wypowiadam póki co. :) Życzę miłego czytania i recenzowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także nie znam tych książek, ale mam nadzieję, że mnie do którejś zachęcisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja dawno nie czytałam czegoś z Forgotten Realms :D
    Aż by się chciało znów o cudnych wrednych drowach poczytać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz wyjdą zupełnie nowe powieści, bo powstaje gra Neverwinter online i Salvatore już się szykuje :)

      Usuń
  5. Ładny stosik, życzę miłego czytania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosik bardzo ciekawy sama na taki miałabym chrapkę bo również uwielbiam historie osadzone w świecie Forgotten Realms. Coś niesamowitego :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń